Ви зробили спробу зайти на JUUL.com, комерційний сайт, призначений для осіб у Сполучених Штатах. Відповідно, ваша особиста інформація буде збиратися в Сполучених Штатах і до неї будуть застосовуватися Умови обслуговування та Політика конфіденційності сайту. Ці політики та процедури можуть спиратися не на такі самі закони про захист даних, як ті, що діють у країні, в якій ви надавали інформацію. Продовжуючи використовувати цей сайт, ви підтверджуєте своє розуміння та згоду.

Наша відповідальність

Компанію JUUL Labs було засновано, щоб покращити життя мільярда дорослих курців у світі.

Ми вважаємо, що JUUL — це перша повноцінна альтернатива сигаретам для дорослих курців. Куріння шкодить здоров’ю, а тому, якщо ви зараз не курите, вам не варто починати користуватися виробами з вмістом нікотину.

Ми розуміємо, що альтернативи курінню залишаються предметом дискусій. Ми вітаємо діалог і обмін даними. Нижче описано кілька принципів, яких компанія JUUL Labs дотримується щодо цього.

Політика щодо здоров’я споживачів та дотримання нормативних вимог

Ми підтримуємо обґрунтоване регулювання обігу нікотиновмісної продукції та дотримуємось усіх чинних законів і нормативних актів у цій сфері.

Ми поділяємо занепокоєння щодо шкідливого впливу сигарет на здоров’я населення. Більше того, місія нашої компанії саме й полягає в зменшенні такого впливу. Ми створили JUUL не для того, щоб звести нанівець багаторічну ефективну роботу з контролю за обігом тютюнових виробів, і ми не хочемо, щоб з’явилося нове покоління курців. Вважаємо, що JUUL може прискорити процес заміщення сигарет.

Ми постійно вивчаємо споживчі властивості та вплив продукції JUUL на споживачів. В основі наших інновацій лежать результати останніх досліджень провідних науковців галузі.

Якщо ви поділяєте наше занепокоєння та бажаєте обговорити його з представником JUUL, напишіть нам на адресу youthprevention@juul.ua.

Ми прагнемо зробити свій внесок у вирішення завдання повної відмови від сигарет, а не залучати до споживання нікотиновмісної продукції молодь або тих, хто ніколи не курив або кинув куріння. Ми шукаємо нові можливості для розповсюдження продукції JUUL виключно серед дорослих курців і готові до відвертого обговорення щодо цього.

Кодекс маркетингу та комунікацій в соціальних мережах

Ми дотримуємося жорстких правил, спрямовуючи наш маркетинг і комунікацію в соціальних мережах на дорослих курців. У ці правила час від часу можуть вноситися зміни, і вони, зокрема, забезпечують відповідність нашого маркетингу таким принципам:

  • JUUL — нікотиновмісний виріб, призначений для дорослих курців.
  • JUUL не призначений для неповнолітніх.
  • JUUL не призначений для тих, хто ніколи не курив або кинув.
  • JUUL — альтернатива для тих, хто бажає відмовитися від звичайних сигарет. Продукція JUUL не призначена для позбавлення від нікотинової залежності (наприклад, припинення куріння), профілактики зривів або пом’якшення симптомів у тих, хто кидає палити.
  • Ми не використовуємо зображення або ситуації, розраховані на молоду аудиторію.
  • У наших кампаніях зображені лише дорослі.
  • Ми не використовуємо мультфільми, карикатури або інші художні образи, спрямовані на залучення неповнолітніх.
  • Ми стежимо за тим, щоб зображення нашої продукції демонструвались лише в місцях, де вони не будуть діяти на дітей і підлітків.
  • Ми відповідально використовуємо соціальні мережі та слідкуємо за тим, щоб наш рекламні матеріали були спрямовані лише на дорослих курців. Ми не використовуємо соціальні мережі, щоб рекламувати або просувати продукцію JUUL, і обмінюємося повідомленнями виключно в некомерційних цілях

Інформаційні ресурси

Курці повинні мати доступ до результатів наукових досліджень і думок експертів. Ось кілька корисних ресурсів, де можна ознайомитися з різними точками зору на технології та галузь:
Факти про паріння та його вплив на здоров’я від організації ASH (Великобританія)
Порівняння шкоди від табачних виробів та виробів для паріння

Ви можете запропонувати матеріали для розміщення на сайті, написавши нам на адресу youthprevention@juul.ua

Cookie Settings